Naar boven

Top 10 meest gestelde vragen

1: Ik heb mijn zending nog niet ontvangen, waar kan ik zien waar mijn pakket is?

- Om de voortgang van uw bestelling te controleren krijgt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Hierin staat een track and tracenummer van uw bestelling. U kunt op de website van Dynalogic real live uw bestelling volgen.

2: Wat zijn de verzendkosten?

- Onze verzendkosten voor een 100% koopzending (na invoeren kortingscode in winkelwagen CODE: ''verkoopzending'') zijn € 9,50 per afleveradres in de gehele Benelux. Onze verzendkosten voor een verhuurzending zijn € 19,50 per afleveradres in de gehele Benelux, hiervoor wordt het bezorgd en afgehaald.

- Voor grotere partijen (vanaf 4 kostuums) hebben wij een speciale bulkverzendings prijs, dan wordt het voor ongeveer € 12,50 per kostuum geleverd en afgehaald in de gehele Benelux.

3: Wat is de verzendtijd van mijn pakketje?

- Als u een bestelling plaatst op werkdagen voor 14:00 en uw aankoopbedrag via een directe betaling betaalt, dan geven wij de bestelling dezelfde dag nog mee aan de vervoerder (Dynalogic) en heeft u uw bestelling in principe de volgende werkdag in huis. Het kan zijn dat uw bestelling er bij de vervoerder langer over doet dan 1 dag. In 99% van de gevallen wordt het echter wel de volgende dag bezorgd. Dit geldt voor elk product, tenzij anders bij het product staat aangegeven op onze webshop tijdens het bestellen.

4: Ik heb gekozen voor een afleverdatum in de toekomst. Is het 100% zeker dat het pakketje geleverd wordt op de opgegeven datum?

- Sir George kan niet 100% garantie geven dat het pakketje geleverd wordt op de opgegeven datum. Sir George levert minimaal 1 dag voor de gekozen datum het pakket aan bij de Dynalogic. Normaal gesproken (99,9% van de gevallen) wordt deze op de door uw gekozen datum geleverd.

5: Kan ik een cadeau personaliseren?

- Ja dit is mogelijk. U kunt tijdens het afrekenen in het veld '' opmerkingen'' aangeven dat het een cadeau is, Sir George zal het dan feestelijk verpakken, zo heeft u altijd een leuk cadeau.

6: Het product wat ik zoek staat niet in de webshop, is dit wel te koop in de showroom?

- Is het door u gezochte product niet te vinden in ons online assortiment, dan kunt u contact opnemen met onze showroom of wij het daar wel voorradig hebben.

7: Is het mogelijk dat ik een Webshop order op kan halen bij Sir George te Den Dolder? 

- Ja hoor dit is mogelijk u kunt dit aangeven bij het afrekenen, u krijgt dan een persoonlijke toegangscode waarmee u 24/7 uw bestelling kan afhalen in onze bezorg en afhaal kluis in Den Dolder.

8: Ik weet mijn kostuum maat niet en ik kan ook niet langs komen en nu?

- Wij zijn niet voor niets de specialist op gebied van gelegenheidskleding en kunnen eventueel ook op afstand maat en kostuum advies geven, wat willen wij graag weten/hebben, spijkerbroekmaat, lichaamslengte, en evt. een profielfoto of facebookprofiel hierna kunnen wij met 90% zekerheid uw maatvoering inschatten. Mocht u advies willen dan kunt u dat via de e-mail of chat aanvragen.

9: Ik wil graag kostuum en maatadvies bij jullie in de showroom hoe gaat dat in zijn werk?

- U kunt u zelf online inplannen via de pasafspraak planner waarna u de afspraak per e-mail en sms bevestigt krijgt, tijdens de afspraak zullen wij u adviseren en met u het kostuum door passen, ter plekke wordt online via de webshop de bestelling voor u geregeld en ingepland waarna u aan alle kanten automatisch op de hoogte wordt gehouden van de diverse statussen.

10: Wat gebeurt er als de koerier de bestelling komt brengen en ik ben niet thuis?

- De koerier zal altijd proberen de bestelling bij de naaste buren te leveren en u wordt daarvan op de hoogte gebracht, mocht het niet mogelijk zijn om bij de buren te leveren dan zal Dynalogic contact met u opnemen voor een kosteloze nieuwe bezorg afspraak.